onsdag 12. desember 2012

December

Dekorere kontoret/Decorating of office

Pizza and garlic bread delivered on the door when I'm doing a late night study in the office. I am very blessed by my friends / Jeg fikk pizza levert på døra en kveld mens jeg holdt på med studier på kontoret. Jeg er velsignet med gode venner :)


Rim er det nærmeste jeg kommer snø... Frost is the closest I get to snow.

Christmas market in Bath with Nick and Susan/Julemarket i Bath med Nick og Susan


The surprise of being one of the four that past last year. And I'm an international. /Overraskelsen av å være èn av de fire som bestod i fjor. Og jeg er internasjonal.
#Praise God! I wouldn't be able to do resubmit with doing my degree as well.

Coca-Cola lorry came to Yate/Coca-cola traileren kom til Yate :)


Yummi carvery for diner/Invitert ut på deilig middag :)


A soya toffee nut latte to make the a Monday morning better/ En soya "toffee nut" latte for å gjøre en mandag morgen på stasjonen bedre 

Tea with Mark and the family/Middag hos Mark og familien :)

Lovely package from my mum arrived. I got the best mum ;-) /Jeg fikk kjempe koselig pakke av mamma i posten! Beste i verden :)
 
Dette er kun en liten del av livet mitt :-) Jeg lærer masse om meg selv, jeg har fantastiske venner, jeg jobber med flotte ungdommer som jeg blir bedre og bedre kjent med, jeg er mye opptatt og jeg er veldig velsignet :)

This is just a small part of my life :) I learn a lot about myself, I have amazing friends, I work with wonderful young people who I get to know better and better, I'm very busy and I'm very blessed :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar