lørdag 22. september 2012

Ny blogg/New blog

For norsk - se lengre ned...
I figured it was time for me to get a new blog and start blogging again to keep you up-to-date with my life in Yate, Bristol, England! A bit more than two weeks ago I moved back to England after having a really blessed time in Norway. I was able to spend 5 weeks in Norway meeting up with friends and family.  The first two weeks in England has been really hectic! Going from Plymouth to Birming ham for induction day to Bridgewater for another tutorial, moving to Yate and back to Bridgewater for our first conference. Then straight off to work, spending 7 hours in the office talking through timetable and writing rota's into my calendar. Then social's with some of the young people in the evening with crazy games! Luckily the last week has been less busy as I haven't needed to prepare anything. Although my schedule is quite full.

If you want to read more about what I am doing, have a look under the page 'Merethe' and I will tell you some more ;-)

Timetable


Så jeg fant ut at det var på tide å opprette en ny blogg for å holde folk oppdatert om mitt liv i Yate, Bristol, England! Nå er det litt over to uker siden jeg flyttet tilbake til England etter en kjempe velsignet ferie i Norge. Jeg var så heldig å få 5 uker ferie så jeg fikk møtt masse familie og venner :) Mine første to uker i England har vært veldig hektiske! Fra å reise til Plymouth til introduksjonsdag i Birmingham (3,5 timer unna) til Bridgewater (1,5 time unna B.Ham) for en annen introduksjonsdag med kun SWYM folk. Deretter bruke en dag på å flytte opp alle tingene mine til Yate, for så å ha vår første SWYM conference. Dagen etter conference var det første arbeidsdag hvor jeg tilbrakte 7 timer på kontoret hvor vi gikk igjennom timeplanen min og jeg la inn alle lister med ting som foregår inn på kalenderen min. Så på kvelden var det en kveld med 'crazy games' med den yngste ungdomsgruppa. Heldigvis har denne uka her vært mindre stressende og jeg har sluppet å planlegge noen ting. Selv om timeplanen min er ganske full.

Ta en titt under siden 'Merethe' hvis du vil lese mer om meg og hva jeg holder på med i år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar