onsdag 14. november 2012

November Conference


5th - 8th November it was time for SWYM conference again! Absolutely love it! It's great being able to see and catch up with friends again, spend time with worship, have my quite time with God each morning, good teaching, bonfire etc. Love it :)

This conference we had some amazing about the Old Testament and how it links to the New Testament. Wow :) Great teaching about New Testament, Early Church and church history. Did my first debates and two first presentations as well.

And I got my ENGAGE certificates!!


5-8 november var det tid for SWYM conference igjen! Jeg digger conference. Tilbringe tid med Gud, lovsang, henge med venner jeg ikke har sett på lenge, bål, konkurranser. Ah, digger det :) Denne gangen lærte jeg utrolig spennende ting om det gamle testamentet og hvordan noe av det henger sammen med nye testamentet. WOW! Så mye man ikke ser ved første øyekast. Også lært spennende ting om Nye Testamentet, tidlig kirkehistorie og kirkehistorie opp igjennom tidene. Jeg har også hatt mine første to presentasjoer og første debatt :)

OG jeg har fått sertifikatene mine fra kurset jeg gjorde i fjor, så nå har jeg mitt første bevis på at jeg kan noe om ungdomsarbeid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar