søndag 28. oktober 2012

Weekend in Plymouth

FOR NORSK LES LENGER NED!

After getting ill Sunday evening I was luckily good enough to go to Plymouth from Thursday - Sunday. It was great being back for the weekend. Relax, meet up with friends and 'family'. I had a great time staying at my old host. I was able to see (and play with Mia). She has grown so much!! Cutest girl ever ;-) I spent Friday morning and afternoon in the Cafè catching up with people from church. Saturday I went to Eden project with Sasha. It was such a lovely time! Sunday I was in church, which was great and afterwards I had lunch with Kate and the family before I headed back to Yate. It was great being around the sea and the park again and spend some time with God reflecting upon what He has done in my life!

 "Merethe, Ice cream?"







Søndag kveld forrige uke ble jeg dårlig, men jeg var heldigvis frisk nok til å reise på besøk til Plymouth fra torsdag-søndag. Det var utrolig koselig å komme på besøk igjen! Jeg har virkelig savna å være så nærme vannet og parken, og alle venner og 'familie'. Jeg bodde hos den tidligere vertsfamilien min, og de hadde lille Mia på besøk fra torsdag til fredag. Ho har vokst så mye!! Fredag morgen og ettermiddag tilbragte jeg i cafèn hvor jeg traff mange fra kirka. Lørdag dro jeg til Eden project med Sasha. Var kjempekoselig å henge med ho igjen. Vi fikk se Shelly og kunstløp jentene hennes å show der og vi fikk stått på skøyter :) Søndag var jeg i kirka og etterpå hadde jeg lunsj hos Kate med familien før jeg dro tilbake til Yate. Var en kjempe herlig og avslappende helt :)

2 kommentarer:

  1. Tipper du var i EKSTASE når du fikk se kunstløp og Mia i på en og samme helg XP

    SvarSlett