torsdag 4. oktober 2012

Thank you :)

For norsk - se under bildet.

I have been back in England for about a month now, and working at Christ the Rock for three weeks. Time is flying.  My schedule is quite busy, a huge difference from when I started last year. It's great to now be able to work alongside someone. Mark is a great line-manager and co-worker. I also enjoy studying whilst working as a youth worker. Wow the Bible is really fascinating indeed! These days I'm also realising how much I have to be thankful to God for!

Thank you Daddy that:
1. I have a lot more confidence compared to what I had last year.
2. I'm not freaking out like I used to do when I have LOTS of things going on.
3. I'm not freaking out of the amount of studying I have to do before November!
4. I enjoy the studying and don't feel the pressure of getting good grades!
5. I don't have to get approval from others to feel valued.
6. You answer my simple prayers and provide for me :)




Det er nå omtrent en måned siden jeg kom tilbake igjen til England, og tre uker siden jeg begynte hos Christ the Rock. Tiden flyr! Timeplanen min er seriøst stappfull. Helt motsatt av hva den var da jeg started i fjor. Men det er toppers å slippe og gjøre alt alene. Mark, min 'boss' og teampartner er konge. Så lang er jeg også kjempefornøyd med studievalget mitt! Er faktisk sykt spennende å dykke ned i Bibeltekstene og lære mer om kulturen den er skrevet i, hva ordene faktisk kan bety osv. I disse dager merker jeg også hvor mye jeg har å være takknemlig for!

Takk pappa for at:
1. Jeg har mye mer selvtillit enn hva jeg hadde for ett år siden.
2. Jeg ikke er super stressa over alt som må gjøres, slik jeg har pleid å bli.
3. Jeg ikke har frika ut pga alle oppgavene/innleveringene som må skriver/gjøres før November!
4. Jeg trives med studiet mitt og ikke føler noe karakterpress!
5. Jeg ikke er avhengig av positive tilbakemeldinger fra andre for å føle meg verdifull :)
6. Du svarer mine 'ubetydelige' bønner og gir meg det jeg trenger :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar